fredag 27 november 2009

Fredag 27:e November

Tjabba alla!

Idag hämtade mammsen mig från dagis eftersom hon slutade tidigare än pappsen, så han kom till oss för att sno med sig mig. Jag hade längtat lite efter honom så jag spraaaaaaaaaang direkt jag såg honom för att ge en stoor kram :)

Som vanligt sa jag till mammsen "du kommer sakna mig" när vi for. Självförtoendet mitt är på topp som ni ser, prexis som det ska vara.

Hemma hos pappa blev det lite bad först medans pappa städade till lite hemma, sedan när jag badad klart blev det en puh-film i soffan medans pappa satte igång med maten.
Medans han stod där så sa jag plötsligt:

"Pappa, vet du?"
"Nej? Jag vet inte Mosen"

"Jag tycker du är vacker!...och så är du..snygg..och så är du..snäll..ochså är du glad!"

Då blev pappa jätteglad o kom in i rummet för att ge mig en riktig värstingkram :)

Till middag blev det som sagt plockmat (i vanlig ordning på Fredagen när jag kommer till pappa). Mumms vad gott. O till efterrätt blev det 5 små godisar, 2 klementiner och två chokladkex. Megamumms!

David kom också och hälsade på oss så vi såg början av idol innan jag och pappsen smög in för att borsta tänderna o ta på pynnen under en paus. Sedan läste pappa hela "varför måste det regna" som han lovat o några minuter efter det Zzzzzzzov jag.

Imorgon ser jag fram emot att vi tillsammans ska upp på vinden och hämta ner massa tomtar. Vi har nämligen planerat att julpynta! Myyys kommer det bli, det känner jag på mig.
Kram alla och ha en bra helg!

Inga kommentarer: