torsdag 5 november 2009

Torsdag 5:e November

Hallojj.

Idag är det ju sista dagen med papps så vi har försökt mysigt så mycket som möjligt.
Blev fil i vanlig ordning innan dagis, sedan kom Kicki o hämtade mig redan kl 15. Vi for o hälsade på Mormor Gun en sväng innan vi for hem till mig för att vänta in att pappa skulle komma hem från jobbet. Blev en del läsning och legobygge :)
Hade dessutom ritat en fin teckning till Kicki o pappa på dagis idag.

När farmor for hem så åt jag och pappsis för båda vi två var väldigt hungriga. Efter det var avklarat blev det mys i soffan till Bollibompa! Jag gillar verkligen barnprogrammen nu men har väldigt svårt att förstå varför man inte kan se dom "igen igen" som man kan med alla filmer vi har här.
Sen blev vi trötta så pappa kom med ett riktigt bra förslag tycker jag. Han frågade nämligen om vi skulle fara o köpa lite godis! Det är ju inte ens Lördag!! Sagt o gjort, vi for iväg för att piggna på oss lite. Blev väldigt lite godis, bara några stycken till oss var men när vi väl var hemma igen var vi piggelina.
Nu sitter vi i fotöljen o jag slurpar i mig Vällingen. Snart natti alltså.
Kram alla o imorrn syns vi igen mammsen!

1 kommentar:

mamma zaida wiss sa...

Vad bra! Ditt "jum" ser bättre ut nu, en bra bit ifrån klart, men det ser i allafall bättre ut :)