söndag 15 november 2009

Söndag 15:e November

Hej.

Imorse var pappa räät med på noterna direkt eftersom jag vaknade rätt sent - vid 09. Vi steg upp o gjorde lite fukost o såg lite Nalle Puh.
Sedan tog vi tag i lite renoveringsprojekt här hemma, idag var det belysningen ovanför de nya garderoberna som skulle fixas. Jag hjälpte till och hämta verktyg, håll i när pappa sågade, o kikade med spänning på när vi borrade Stoooooora hål för belysningen i träskivan. Blev rätt ok även om pappa var missnöjd då det var ett annat sken än de spottar vi har i vardagsrummet. Antar han kommer byta ut dom till samma sedan men nu är ju hålen o kablaget draget iaf :)

Efter det skulle pappsen träna så jag och Mormor Gun blev skjutsade av pappsen till kicki ungeför en timma före det vankades middag. Jessica o David kom dit med o vi kalasade i oss massa kassler o sedan glass o chokladsås. Förresten har jag börjat säga "Rrrrrr" väldigt tydligt nu, men bara på ord som avslutas med R (pengarrrrr) o inte ord som börjar med R (ris = jiiiiiiis). :)

Nu är det natti för mig. Imorgon börjar en spännande vecka! David ska nämligen hämta mig på dagis sedan ska jag sova hos Kicki tills pappsen kommer hem från Sthlm på Onsdagkväll. Kramis alla

Inga kommentarer: