tisdag 3 november 2009

Tisdag 3:e November





Tjollahopp!

Idag var det fullt ös imorse eftersom pappsen hade möte bokat direkt på morgonkvisten.
Han kom och hämtade mig strax före 17 idag o sedan for vi raka vägen hem för pappa var rätt trött idag såg jag, tydligen hade det varit möten mest hela dagen.
När vi kom hem sjönk vi båda ner i ett bad för att känna lugnet o sedan körde han igång med matlagningen.
Efter det var jag sååååååå sugen på att få blooood i ansiktet igen så jag höll på tjata sönder pappa. Efter några minuters tjat gick han dock med på att köra en Halloween i repris. Sagt o gjort, vi båda var efter ihärdigt sminkande i 40 minuter riktigt hemska igen :D

Nu har vi just tvättat oss rena igen och jag ska ta en filtallrik med Hallon innan det vankas natti. Kramis alla!

1 kommentar:

Erika sa...

Haha, vad Hemskt söta ni blev:)