onsdag 4 november 2009

Onsdag 4:e November


Min och papps middag för kvällen :D


Såhär glad var jag närja väntade på middan!

Hejsan.

Imorse var pappsen uppe med tuppen. Han klev nämligen upp redan 06.20 berättade han för mig. Detta resulterade i att han redan var påklädd o äten när han väckte mig..så jag fick ingen möjlighet att killa han på fötterna imorse :P

Som vanligt var iaf jag go o glad direkt jag väl behagade slå upp mina ögonlock. En tomat och lite fil/hallon senare var vi på G till dagis.

Papps hämtade mig vid 17 idag o vi bestämde att det skulle bli hamburgare så kosan styrdes direkt till MacDonalds.
Dessutom hade jag så tur att jag när vi beställde fick en Tummen-bok! Wohoo vad glad jag bidde. Hemma kastade vi i oss maten (pappa åt TVÅ stora burgare..så hungri var han) Han började skratta åt mig lite med för jag kallade sugrören för damsugare..blandade ihop saker lite där en sväng :P

Nu ser vi på "På andra sidan Häcken". Jag gillar den även om jag blir liiite rädd för Björnen som verkar vara så arg. Kännas bra att papps sitter brevid mig just då.

Kramis alla

Inga kommentarer: