måndag 6 april 2009

Måndag 6:e April


Min fina bild jag ritat idag på dagis som pappa fick!


Idag efter dagis var jag lite trött, så istället för att som vanligt räca med en liten vagn ville jag sitta i pappas stora och vila lite :)


Purfärskt kort på mig med den nya fina dressen jag fick av Kicki och Mormor. Jag väntar på den nya filem och en glass!


Hallojs.
Imorse vaknade faktiskt både jag och pappa i god tid, - till och med före klockan ringde.
Vi drog oss en liten stund i sängen eftersom vi hade tid för det, men knallade sedan upp vid 7-tiden.
Blev en banan till frukost eftersom jag skulle få frukost på dagis med, och pappa lämnade mig där strax före 08.

Han kom ganska sent och hämtade mig idag eftersom han haft möte till 17.00. Jag var ensam kvar och stod faktiskt i fönstret och tittade efter pappas bil. Direkt han klev ut såg jag han och vinkade som en toka. Han blev jätteglad och sprang fram till dagiset :D
När han kom in fick jag ge han en fin bild jag ritat idag på dagis. Den föreställde Moa, mamma, pappa och i bilen sa jag till pappa att det även var med en kyckling på den!
Vi for och handlade lite småsaker till middagen, det vankades nämligen tacos.
När vi kom hem bytte pappa kläder på mig sedan vilade jag i soffan medan pappse började med middagen.
Nu har vi nyss ätigt och vi båda är PROPP-mätta!! Pappa har lovat mig en liten myskväll ikväll, så nu ska vi strax hämta varsin glasspinne och se en ny film - Den lilla kycklingen. Det passar ju bra såhär nu när Påsken närmar sig med stormsteg med.
Kram till alla

Inga kommentarer: