onsdag 8 april 2009

Onsdag 8:e April

Halloooo

Idag var det samma procedur som tidigare i veckan..dvs vi vaknade båda före klockan ringde.
Upp och käkade lite fil samt macka innan det bidde bilen och dagis.

Pappa smet iväg en halvtimma tidigare från jobbet så kom o hämtade lilla jag halv fem. Vi packade med oss alla kläder från dagis, för jag ska ju till ÅÅÅååååland ikväll. Dessutom fick pappsen ett jättefint påskägg av mig som jag gjort på dagis.
Förresten kallar jag pappa för pappsen mest hela tiden nu. Han tycker det låter lite sött tror jag för han ler lite i smyg när jag säger det :D

Efter vi kom hem så städade pappa medan jag tvättade lite i mitt kök. Sedan kom David förbi och vi alla beställde mat på Mix. Det var ju faktiskt lite högtid idag eftersom det var sista kvällen med pappa innan min Ålandstripp. Jag fick en barnpizza och pappa o David beställde pasta o kyckling.
När vi ätit klart fick jag världens överraskning av David, ett jättestort påskägg! När jag öppnade det var det en ny Nalle Puh!!!!!, min gamla har ju av nån konstig anledning kommit bort på dagis. Dessutom var det massa godis i det osså.
Vi alla tre satte oss i soffan o fotöljen och smackade i oss samtdigt som vi såg på "Elefant filmen - den gamla med bäbisen inte den nya inte!"
Jag och pappa fick förresten var sitt ägg av gammelfarmor o farfar med. Tack så mycket!

David for efter godisintaget för att hälsa på Majja, och en liten stund efter det kom Mamma hit. Då tog jag på mig pynnen, fick lite välling och borstade tänderna. Pappa försökte skicka med en påse i smyg men ja såg det allt, blir spännande att se va de är i den ;D

Nu ha jag bestämt mig för att somna ganska snabbt så resan går fort. Vill ju träffa Mommo, Moffa, Sara och Hanna såklart!

Kram alla

Inga kommentarer: