torsdag 23 april 2009

Torsdag 23:e April

Ujujuj.
Idag är ingen bra dag.
Dagis fick ringa till pappsen just efter lunch för jag hade feber..då sa dom tempen låg på 38.4

Pappa tyckte ändå jag var fräsch när vi for hem, själv ville jag ut och cykla och sprallade på precis som vanligt. Vi såg lite film tills Kicki som slutat tidigt idag kom förbi kl 15 så pappa kunde fara tillbaka till jobbet de två sista timmarna.
Däremot..när han kom tillbaka kände han inte igen mig. Då hade jag plötsligt 39.4 grader och sa inte ett knysst.
Tror pappa blev lite rädd för vad han än sa så tittade jag bara på han och suckade lite försiktigt med glasartad blick.
Han hade i alla fall varit och handlat jordgubbar till mig, och när han berättade det sa jag "tack" och åt 7 stycken i alla fall.

Hade ingen matlust alls men fick i mig en halv ostmacka och lite juice. Nu är klockan 19 och jag har somnat på pappsens säng..hoppas jag ska må bättre imorgon

Inga kommentarer: