tisdag 28 april 2009

Tisdag 28:e April

Siiiit siiit siiiiit

Hej.
Snart bli jag tookig!
Idag vaknade jag och pappa som vanligt vid kvart över 07, men jag kände redan då att jag hade ont i huvet. Sa det till pappa så han började dagen med att blåsa och pussa mig där.
Vi åt lite fil med hallon o då kändes det lite bättre. Jag hade inte heller någon feber, så pappsen lämnade mig på dagis strax efter 08.

Meeeeen. när jag vaknade efter sovstunden såg fröken att jag hade feber igen. 38.6 hade jag, så pappa fick vackert kasta sig in i bilen o komma och hämta lilla jag.
När vi väl var hemma så testade pappsen febern igen, då hade den dock gått ner till 38 prick, men varför har jag feber hela tiden?
Pappa lämnade ju mitt pink-prov på vårdcentralen idag så jag hoppas dom hittar vad det är för fel via provet där..

Ikväll har vi såklart tagit det lugnt. Kicki var snäll och passade mig medans pappa for på ett möte mellan halv fyra till fem. Efter det fick jag tomtegröt och macka till middag (jag önskade) och nu sitter vi tillsammans och ser på Mamma mu och kråkan.
Efter lite fil och hallon nu blir det natti natti här.
Imorgon ska jag vara hemma med Kicki, man kan ju inte gå på dagis med feber.
Kram alla och natti

2 kommentarer:

mamma sa...

Lilla vännen.... vad är det för fel på dig?

Unknown sa...

Men huga, krya på kram från Vinga m familj!