tisdag 7 april 2009

Tisdag 7:e April



Halloo.

Prexis som igår vaknade både jag och pappsen före veckaren..vi börjar oroa oss för att detta kanske är en trend :S
Blev som igår en banana innan det bar iväg till dagis.

Idag var det dock inte pappa som hämtade mig där utan istället kom Kicki.
Vi for och hälsade på mormor Gun, och just innan pappsen slutade jobbet for vi hem till oss så han inte skulle missa ens någon minut. Jag far ju nämligen till "ååååland" imorgon, och pappsen börjar gruv-sakna mig redan nu.
Medans pappa gjode mat åt mig och Kicki såg vi både en snutt av den lilla Kycklingen och filmen från när vi var på Leos.
Det är lite synd att man bara kan ladda upp småfilmer här på bloggen, men pappa kan ju visa filmerna på "stora tvn" med så då ser man ju vad det är för nått iaf.
Efter maten fick jag två godisar medans pappa och Farmor Kicki drack kaffe. Vi såg den gamla filmen som pappa gjorde när de hade nån fest för Vingas pappa. Det var kul att se mamma där och Tobbe och lilla bäbisGizzo :D

Efter Kaffet for Kicki hem och ja och pappa började med lite legobygga. Det visade sig bli en superstor Orm, den längsta hittils! Den rymdes inte enns i mitt rum utan vi fick öppna dörren och bygga vidare i köket!

Nu ska jag se en snutt av "nua elefant filmen" och dricka välling innan det vankas gonatt. Igår ville jag inte läsa själv utan ville att pappa skulle ligga och krama mig tills jag somnade, har inte bestämt vad jag känner för ikväll..men tror nog pappa hoppas på kram-alternativet :=)

Godnatt alla

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahaha, är filmen om Vingas pappa verkligen barnvänlig undrar Vingas mamma? ;-)