fredag 10 juli 2009

Fredag 10:e Juli

Hellluuuuu..
Idag hämtade pappsen mig från mamma vid 17-tiden. Då kom han direkt från ett träningspass med Robin hörde jag.

Jag var riktigt sugen på att hänga med pappsen faktiskt. Var redan nere för trappen när han knackade på:=)
Dessutom hade jag gjort ett fint kort till han och en annan liten present till Kicki..så de e klart det var lite därför med jag ville träffa honom snabbt o ge han det!

Vi for direkt sedan för att handla hem lite mat. Blev grillad kyckling till middag, FRAMFÖR tvn! Jag gillar verkligen när det är helg för då myser vi till det oftast och käkar framför tvn. Idag var det återigen Hitta Nemo. Har blitt en ny favorit det där även om jag alltid blir lite ledsen just när Nemo försvinner. Men vet ju att hans pappa hittar igen han på slutet. O när Nemo säger till pappafisken på slutet "Pappa jag älskar dig", då brukar jag alltid springa till min pappa och krama han och säga "pappa jag älskar dig osså!". Det gillar han :)

Efter filmen provade vi presenten jag fick av Kicki och Mormor Gun. Såpbullelpistolen funkade över förväntan! Det kom massa massa bubblor från den när pappa väl fått in batterierna i den så den fungerade. Tyvärr är ju vädret fortfarande uselt så blev bara ute en liten stund men jag fick iaf prova den.
Pappa tyckte jag var så söt för jag skrek innifrån mitt rum "pappa titta du ha söööpit den här åt mig!". Då berättade pappa att det var en present från Kicki och mormor :)

Sedan var klockan så mycket så det blev borstning av tänderna och en lång bamsesaga plus välling i sängen. Jag somnade på ett kicki!
Dumma regnmoln se till att försvinna NU, så vi kan ut och bubbla imorgon!
Kram alla

Inga kommentarer: