söndag 5 juli 2009

Söndag 5:e Juli


Jag, Vinga och Elias fick goda pannkakor till lunch!


Utelek


Jag och Vinga gillar varandra :)

Hej!

Det roliga fortsätter!!!!! Jag gillar när pappa har semester för det känns som han har lite mer energi att hitta på roliga saker då :)

Imorse väckte pappa mig ganska tidigt tycker jag..kl var nog vid 9-snåret.
På med kläderna och snabbt i med lite frukost för sedan bar det iväg till Vingeling!
Hos Nicke var nämligen en gammalgammal kompis till pappa pch hälsade på, så pappa var verkligen glad imorse :)
När vi kom fram så träffade jag både Danne, och hans son som hette Elias. Elias var lite äldre än mig och vinga men vi lekte lite med honom ändå..även om han nog tyckte Nickes tv-spel var mer intressant.

JAg och Vingeling har verkligen superkul ihop. Först byggde vi tågjärnväg..sedan rymde vi ut på gården (med varandras skor på fötterna) för att leka lite med rockringarna. Efter ett tag kom dock både Nicke pch pappa o sa åt oss att komma in för det var mat! Jag blev bjuden på pannkaka, glass och blåbär. Smaskelismask lixom.

Sedan blev vi tvungen att fara hem eftersom jag, mamma och pappa ska och se ICE AGE 3 på BIO! Dvs den nya elehantfilmen som pappa berättat om. Snacka om att jag är laddad. Sen berättade pappa att efter filmen ska vi fara ner till Vinga igen!!!! Vi blev nämligen bjudna på middag där och många av pappas gamla kompisar skulle dit med. Jag ska sova där osså! Oj vilken dag altså. Återkommer imorgon med intryck av både filmen och kvällen hos Vinga, men nu har jag inte tid med det här bloggandet något mer idag. Kram alla!

Inga kommentarer: