torsdag 16 juli 2009

Torsdag 16:e Juli

Hejsvejs.

Idag var en såndär seg dag igen.
Vi hade ju peppat på strand idag men när vi vaknade var vädret sisådär :/
Blev bara att sitta inne på förmiddagen, och efter tomtegröten gick vi ut och blåste lite bubblor, körde den raiostyrda bilen och cyklade iväg en sväng. Där vid 16-snåret kikade ju solen fram skapligt stabilt så vi försökte umgås med den då. :)

Just före middan for vi iväg till pappsens jobb, han hade tydligen något han behövde göra där inne. Där träffade jag David..osså fick jag en klubba av pappas arbetskompis! Han var snäll! :D

Middan åkte snabbt ner i kistan för direkt vi ätit hade nämligen pappa lovat mig att vi skulle hälsa på Kicki. Jag tog med Gizzo dit osså så hon fick se hur duktig han är. Han kan ju både gå frammåt, sitta, skälla och yla typ. Pappa tränade i ca 50 minuter sedan fikade vi alla tre tillsammans, plus att jag fick lite välling innan vi for hem.
Nu får baskeme solen komma fram tidigare imorgon så vi kan fara iväg och bada!

Inga kommentarer: