söndag 12 juli 2009

Söndag 12:e Juli


Jag ääälskar att blåsa blubbor!






Jag efter badet i Torsdags




Yo.

Igår sov jag ju hos Kicki eftersom pappsen och hans kompisar skulle ut. Hade det riktigt mysigt hos henne även om hon tyckte 00 var i senaste laget för mig att somna ;D

På morgonen så blev det fullt upp. Vi var ute o cyklade en sväng, hälsade på Mormor Gun och hann även med att knalla iväg till Gammlia. Där fick jag se en massa djur som hästar (vilka jag äääälskar), grisar, hönor, kossar, tuppar mm.

Pappa kom för att äta hos Kicki vid 18-tiden. Han åt verkligen som en häst..David med :D Vi stannade fram till efter kaffet så jag han trycka i mig både lite melon i olika färger och choklad. Efter vi skjutsat hem Mormor Gun var klockan rätt mycket o jag som haft så fullt upp idag var vääääldigt trött. Pappa borstade tänderna på mig och läste en Bamsesaga om när Bamse träffade Lejonet..sedan var det natti.
Imorgon har vi planerat att både hinna cykla en hel massa och blåsa "blubbor". Fick med mig lite mer Blubbelvatten från Kicki så nu är vi rustade om vädret bara tillåter oss att vara ute.

Kram alla

Inga kommentarer: