måndag 13 juli 2009

Måndag 13:e Juli


Myyyys att äta ute idag :D


När jag somnade med Maksen för några dagar sedan :)


Jag busade på golvet medans pappa bytte sängkläder


Jag var toksugen på att sno några smultron men pappa övertalade mig till att låta dom växa på sig lite till

Hallojjjjjssss!

Idag började dagen både bra och dåligt.
Det dåliga var att jag blödde näsblod och vaknade av det. Eftersom jag såg BLOD blev jag ledsen såklart. Det braiga var att pappsen gick upp med mig redan kl 08 fast jag såg att han var riiiiiktigt trötter. Han hade tydligen lovat sig själv att gå upp med mig nu på semestern och inte ligga o dra sig medans jag ser film :)
Tyvärr vad vädret inte så mycket att hänga i julgranen men det regnade inte så mycket iaf så vi hann med en liten cykelsväng på FM.

Till lunch blev det fisk och efter det en liten sovstund. Hade dock riktigt svårt att somna idag så vi får se om pappa kanske stryker lunchpasset imorgon beroende på när jag vaknar då dvs.

När vi sedan vaknade gick vi ut och blåste massor av blubbor! Då hade nämligen solen kikat fram med!
Pappsen stökade på med maten medans jag blubbade för fullt, och när han var klart bar han ut min vita stol. Haha jag frågade såklart vad han pysslade med och han sa att vi minsann skulle äta ute ikväll! Var dundermysigt att sitta där medans solen var framme och käka under bar himmel.

När vi var klar med maten begav vi oss till Kicki. Pappsen ville nämligen köra ett snabbpass på gymmet så då passade jag på att leka med Kicki och hennes kompis Bittan som var o hälsade på. Åt som en liten minigris gjorde jag minsann med.
När väl pappa kom fikade vi en sväng och sedan bar det av hemmåt.
Har vi bara lite flyt med vädret så kanske det blir bad imorrn!

Kram alla!

Inga kommentarer: