måndag 20 juli 2009

Måndag 20 Juli


Jag i det roliga Lejon-tåget


Jag i Elefant-karusellen


Det blev ganska mycket gående även om pappsen hade med sig vagnen, så ibland måste man få vila sig :=)


Stoooor Älg nära mig :)


Älgarna var fina


Sälen vilade under bryggan så jag försökte tjyvkika på den


Jag och en säl


Även om det var kul att se på djuren gick inte fikat av för hackor heller


Som pausunderhållning för de som satt och fikade drog jag lite dans


Mammabjörnen försökte öppna dörren den tokan


Jag brevid en stor Bööörn


Stora grisar!


Jag matar vildsvinen. De sa Nöff nöff hela tiden

Halloj.

Skriver inte så mycket idag men har haft en riiiiktig toppendag.
Pappsen väckte mig och när vi satt o delade en filtallrik till frukost i soffan frågade han om jag ville se lite Björnar!
Vad ska man svara på det?? Jag sa såklart "ja ja ja", osså stälde vi in resmålet till Lycksele Djurpark.
Tur med vädret hade vi också, tydligen har det regnat merparten av dagen i Umeå men vi har haft sol nästan hela dagen och helt utan regn.

Ääääälskade Björnarna och Älgarna!

1 kommentar:

Zaida sa...

Nämen lilla älsklings moa! Vad roliga saker du och pappsen hittat på :)