onsdag 8 juli 2009

Onsdag 8:e Juli

Hallojsan alla

Imorse vaknade jag och pappsen samtidigt..lr jag vaknade liiite före honom.
Väckte honom genom att killa lite på ryggen men han bara somnade om så när inte det funkade som jag planerat smekte jag han på kinden och satte mitt ansikte direkt framför hans.
När han slog upp ögonen skrattade jag och han blev nästan lite rädd.
Upp kom han iaf, så det funkade ju.

Iväg till soffan bar det som vanligt på morgonkvisten då vi båda är lite sega. Pappa firrade fram filten till mig och gav mig lite välling och sedan såg vi en bit av HITTA Nemo. :)

Hann dock bara se halva filmen innan mammsen kom förbi och skulle ta med mig hem till henne. Lovade dock pappa att vara snabbt tillbaka så han blev inte såå ledsen.
Trodde dock inte att jag skulle träffa honom på några dagar så dröm om min förvåning när hans nuna dök upp utanför vår lägenhet redan några timmar senare.
Han kom nämligen med bullar till mig! Jag blev ju lovad att få äta en bulle på morgonen igår av honom och det glömde vi bort så var ju inte mer än rätt att han fick komma med bullarna till mamma istället.

Snäll som mamma och Niklas var bjöd dom honom på middag med. Det blev Sushi vilket han aldrig ätit förr. Såg på honom att han tyckte det smakade lite knepigt men han ploppade ändå i sig 7 sånna där rullar. Själv var jag ganska grinig idag vid bordet..kanske behöver sova min lunchtuppis ibland ändå om jag ska orka vara trevlig en hel dag. Efter en del grin och trots från min sida lugnade jag dock ner mig när jag fick smaka melonen pappa hade med sig och jordgubbarna Niklas bjöd på.

Efter middagen for pappsen hem och jag tänker faktiskt somna tidigt så jag är glad HELA morgondagen. Nu ser jag fram emot en dag med mammsen imorgon för på Fredag ska jag till pappa igen.
Kram alla!

Inga kommentarer: