fredag 12 december 2008

Fredag 12:e December

Vissen!

Huvva, idag var det inte alls lika roligt att vakna som det brukar.
Kliades överallt på mig, blir tooookig.
Självklart var jag hemma från dagis, så fick en heldag med pappa vilket ju är kul men inte när man känner sig såhär ynklig...Har mest legat i soffan och pappa har smekt mig på ryggen och magen.
En stor fördel jag kan komma på med att man är sjuk är iaf att man får mycket glass. Idag har jag ätit 3 glasspinnar, det tror jag aldrig hänt förr. =)

En annan sak som var bra idag va paketet jag valde ut. Det var nämligen en Puh - i Choklad! Smask och mumms vilken kanonfrukost det blev.

Farmor Kicki kom och hälsade på efter lunch så pappsen fick fara och jobba några timmar i alla fall, men under den tiden sov jag mest. Sedan hann jag mysa med pappa en liten stund innan mamma kom för att hämta mig.

Nu hopppas jag att ja ska somna snabbt och vakna lite piggare imorgon. Det är ju trots allt Lucia då!

Natti alla.

Inga kommentarer: