torsdag 11 december 2008

Torsdag 11:e December

Sjuker :S

Hejhopp.
Idag började dan som vanligt med paket (fick en "tomteubbe") och tomat.
Däremot fick jag bara va på dagis i en timme för dom ringde till pappsen och sa att jag fått vattkoppor. jaja, vad är väl en bal på slottet tänkte nog både jag och pappa :=)
Tack och lov har jag mått bra hela dagen i alla fall, har inte feber heller och det klias (än så länge) inte något alls.
Egentligen blev det kanske inte så tokigt för ha fått mysigt med pappa hela dagen, även om han ser lite stressad ut ibland för jobbet sitt.

Vi har även hunnit med att besöka Norra Skogsägarna och betalt våra tre nya dörrar. Tydligen ska någon komma hit med dom imorgon! Blir spännade att se hur det kommer se ut.

Fammo Kicki kom förbi med kli-medecin direkt efter henns jobb. Justja, vi for ju och köpte "hamburgarrre" idag till lunch osså. I bilen på vägen dit spontan-sa jag "jag älskar hamburgarrre", då skrattade pappa.

Till middag blev det köttfärssås och spagetti, pappa bjöd både Fammo och Aaiid på det så det har varit full rulle här vilket jag gillar. Kicki hade även med sig papparkakshuset jag byggt hos henne så nu står det här på en bänk brevid vår fina gran. Just innan välling och nattning pysslade jag och pappsen på med ett kort till mamma. Hon fyller ju år på Söndag ser ni!

Natti alla!

Inga kommentarer: