lördag 6 december 2008

Fredag 5:e December


Hejhopp!

Idag var pappsen lite sjuk så han kom och hämtade mig på dagis redan kl 15! Ni må tro att jag blev häpen. Dessutom hade han smygit in och satt bakom mig, jag var helt koncentrerad på ett pussel jag höll på med så jag såg honom först när han viskade "hej" i mitt öra :D

När vi kom hem hade pappa gjort julfint hemma, och dessutom hade han städat upp i mitt alldeles egna rum! Jag har inte kunnat leka där på flera månader nu när han använt det för renoveringen, men nu var allt som det skulle! Dvs massor av lekisar överallt där :D
Dessutom fick jag öppna ett paket på en julklapskalender som hänger där. Tydligen får jag öppna ett paket varje dag fram tills julafton. Ikväll fick jag en tandborste som blinkar så länge som man ska borsta tänderna! Det är ju super så alla tandtroll försvinner.

Jag och pappsen mös i mitt rum nästan hela kvällen. Dessutom hann vi med att fara till barnens hus och handla ett Puh-pussel med sex bitar. Det är ganska svårt att lägga men jag ska baskeme få till det där jämlarns pusslet teslutt!

Justja, vi hann även med att bada och leka med badankorna och mamma fisk. (vi har tappat bort pappa fisk :S ), osså såg vi Idol på tv innan jag somnade :)

Inga kommentarer: