lördag 20 december 2008

Lördag 20:e December


dan före dan före dan före dan före dopparedan!

Nu närmar sig julen med stormsteg!
Det märks också kan jag lova, för som sagt imorse så blev jag och pappsen bjuden på frukost så det märks att folk är extrasnälla, såklart för de vet tomten vill man ska va snäll om man ska få några julklappar! HiHi.
Tack snälla Erika, jag tror nog du blir en tomte-favvo i år!

Efter frukosten såg jag och pappa lite film, sedan blev det lunch. Fick köttbullar och spagetti idag, mumms - Moa likes!

Sedan hade vi tänkt fara och köpa de sista julklapparna, men pappa sa att det kanske var onödigt att fara ut med mig om jag kunde smitta ner andra små barn. Iofs tror jag inte jag smittar längre men känns ju onödigt såhär i juletid och allt.
Vi for dock och köpte hamburgare till pappsen eftersom han inte orkade göra lunch idag (latis-pappa).
Sammtidigt som vi kom hem, hälsade Kicki på. Hon skulle visst låna julgransfoten av oss så då passade hon på att kika in och se hur vår hand-vägg blev osså fick vi bjuda henne på lite kaffe.
Efter det blev det bad och sedan middag. Den senare var dock ingen hitt alls så jag åt bara några få skedar :/ Hur mycket pappa än försökte truga i mig gick det bara inte, så det slutade med en banan och välling istället.

Somnade som jag brukar ganska snabbt efter pappa läst godnattsagorna, men däremot vaknade jag vid 23 igen och hade svårt att somna om. Jag vet att jag ju MÅSTE sova nu eftersom jag ska hinna med att träffa mamma imorgon också en snabbis.
Hoppas verkligen John Blund kommer och besöker mig snart nu.
Kram alla snälla!

Inga kommentarer: