onsdag 10 december 2008

Onsdag 10:e December

Yo!

Idag har det varit en märklig dag.
Den började iofs som vanligt med att pappsen viskade i mitt öra så jag vaknade. Sedan blev det lite välling i mitt rum på Puh-överkastet och sedan iväg till dagis.
Pappsen hämtade vid 17 som vanligt men sen berättade pappa att "Aaid" skulle vara med mig ikväll.
Tydligen skulle pappa iväg på julbord med jobbets viktigaste kunder och han var tvungen att gå, fast han hellre ville vara hemma med mig. Det där jobbet verkar vara ett konstigt ställe :S
Hur som helst kom "Aaid" förbi nästan direkt vi kommit hem, så pappa hoppade in i duschen och strök sin skjorta och hann just såpass värma min mat, sedan for han iväg.

Där satt jag ensammen med "Aaid"..men det var ganska kul faktiskt :D
Vi har sett massa Puh och busat på. Osså har han bytt på mig och borstat tänderna (pappas hoppas det iaf) och tagit på mig pyjamasen och läst saga och nattat mig. =)

Hoppas ni alla haft en superdag och kväll. Natti!

Inga kommentarer: