söndag 21 december 2008

Söndag 21:a December

Hej.

Igår var nog pappsen lite less på mig för jag somnade inte om förrns han själv nattade vid 01.30 ca. Jag ville gå på pottan och jag var hungrig och jag ville läsa bok men ville INTE sova. :)

Imorse lät jag dock pappa få sovmorgon ända till 10 nästan ;)
Vi käkade frukost i lugn och ro och vid lunchtid komma mammsen för att hälsa på och ge mig mina julklappar och såklart för att krama och pussa mig en hel massa.
Hon stannade nästna två timmar så pappa och jag hann bjuda henne på lunch med innan hon for. Efter det for jag och pappa till farmor Kicki för att fira "lill-jul" med våra kusiner. Där träffade jag både Ebba och Axel! Skojj var det, plus att snälla Emma läste flera bäcker för mig! Dessutom fick jag "Oooodis", fast jag egentligen bara får äta det på "lööööödag" eller "oodisdan" som jag kallar det.

Pappa och Aaid var ju bjudna på julfest med sitt jobb så jag stannade kvar hos Farmor Kicki tills de kom tillbaka vid 18-tiden. Vi såg lite på tv och jag lekte och övertalade Aaid att läsa lite för mig innan vi for hem för att sova. Och kan lova jag var trötter! Pappa hann bara borsta tänderna på mig, ta på mig pynne, läsa sina två böcker och just så pass avsluta nattbönen så sov jag som en stock!
Imorrn är det näst sista dagisdan innan jul-uppehållet och vill ju va utvilad då såklart.
Natti alla!

Inga kommentarer: